Twój zdrowy styl życia!

Specyfika połączenia diety i sportu

Czy wiesz że?

  • W zależności od Twojego obecnego składu ciała, możesz spalać więcej lub mniej kalorii.
  • Proteiny (białka) wspomagaja powstawanie beztłuszczowej masy ciała. Każdy kilogram beztłuszczowej masy ciała spala dziennie około 28 kalorii. Tkanka tłuszczowa spala dużo mniej około 4 kalorii na kilogram dziennie. A więc im większa jest Twoja beztłuszczowa masa ciała, tym więcej kalorii dziennie spalasz. 
  • Niektóre diety stosowane w trakcie ćwiczeń sprawiają, że zmniejsza się ilość beztłuszczowej masy ciała (mięśni),czego skutkiem jest spowolnienie przemiany materii.
  • Jeżeli połączysz prawidłową dietę z ćwiczeniami, będziesz spalać więcej kalorii niż wynosi Twój szacunkowy poziom spoczynkowy metabolizmu.
  • Jeżeli spożywsz i spalsz dziennie porównywalną ilość kalorii, Twoja masa ciała nie powinna sie zmieniać. Jeżeli przez dłuższy czas zjadasz więcej - przytyjesz. Jeżeli zjadasz mniej schudniesz.

 

 

Poznaj nasze usługi >>
wykonanie: 3arrow.pl
zamknij
Serwis wykorzystuje pliki cookies: Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu zbierania anonimowych danych statystycznych oraz w celu zapewnienia podstawowej funkcjonalności serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.