Twój zdrowy styl życia!

Jak schudnąć?

Wydaje się, że odpowiedź jest prosta. Ograniczyć spożywanie wysokokalorycznych posiłków i więcej się ruszać. Biorąc sobie do serca te dwie popularne rady i próbując je realizować napotykamy jednak na różnego rodzaju pytania i problemy. Bo, żeby odnieść sukces potrzebujesz czegoś więcej niż tylko liczenia kalorii. Jadłospis musi być dopasowany do Ciebie. Niektóre naukowe doniesienia mówią, że nie: tyje się nie tylko z nadmiaru jedzenia, ale też z jego braku. U osób, które jedzą małe racje pokarmowe, obniża się tempo metabolizmu.

Tak więc żeby schudnąć nie wystarczy tylko przejść na pierwszą lepszą dietę. Okazuje się, że trzeba się zaangażować również i umysłowo.

Po pierwsze wyznacz sobie wyraźny cel do jakiego dążysz, oraz cele pośrednie. Aby tego dokonać konieczne są dokładne pomiary parametrów ciała (masa ciała, ilość wody, tkanki tłuszczowej, mięśni szkieletowych, BMI, WHR).

Dokładnie przemyśl i wyznacz termin rozpoczęcia procesu odchudzania.

Postaraj się dopasować metodę odchudzania do Twojego organizmu. Pamiętaj, aby dieta dostarczała dużej ilości składników odżywczych, których potrzebujesz. Konieczne jest tu zdobycie wiedzy na temat prawidłowego odżywiania. Umożliwi to odchudzanie bez uczucia głodu.

Istotna jest też wiedza o aktywności fizycznej, jaki sport jest odpowiedni do zrzucenia kilogramów z danej partii ciała.

Obserwuj siebie, swoje samopoczucie, zachowanie organizmu i wybieraj dla siebie to co najlepsze. Wszystko oczywiście w drodze rozsądku. Uważaj, bo bardzo często oferowane szybkie diety odchudzające obiecujące szybki spadek wagi to przepis na zniszczenie sobie zdrowia i organizmu. Pamiętaj skuteczne odchudzanie to odchudzanie w zgodzie z potrzebami ciała.

Odchudzanie Legionowo, Odchudzanie Wrocław, Odchudzanie Nawy Dwór Mazowiecki, Odchudzanie Oława

Nasze rady

  • Obfite śniadanie (uruchamia przemianę materii i daje energię na cały dzień)
  • Mała pomoc (30 minut przed głównymi posiłkami weź tabletkę błonnika pokarmowego, hamuje on uczucie głodu i przygotowuje przewód pokarmowy do przyjęcia dużej ilości składników odżywczych)
  • Stosuj przyprawy (chili, bazylia albo majeranek ułatwiają trawienie i przyspieszają metabolizm. Unikaj soli to wróg odchudzania, gdyż zatrzymuję wodę w tkankach)
  • Warzywa wszędzie (tak komponuj posiłki, aby połowę z nich stanowiły warzywa – mają mało kalorii i dużo witamin oraz minerałów)
  • Jedz ciepłe posiłki ( ciepłe potrawy i napoje podwyższają metabolizm)
Poznaj nasze usługi >>
wykonanie: 3arrow.pl
zamknij
Serwis wykorzystuje pliki cookies: Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu zbierania anonimowych danych statystycznych oraz w celu zapewnienia podstawowej funkcjonalności serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.