Twój zdrowy styl życia!

Dieta, a ćwiczenia

Twoja dieta podczas ćwiczeń powinna być dobrana w bardzo staranny sposób. Przede wszystkim powinna być pełnowartościowa, a więc zawierać wszystkie składniki odżywcze,  białko, tłuszcze, witaminy, węglowodany, błonnik pokarmowy i wodę. Należy spożywać 5 posiłków dziennie o stałych porach - to pomoże utrzymać stały poziom cukru we krwi i będzie zapobiegału osłabieniu w trakcie ćwiczeń. Podczas intensywnych ćwiczeń szczególną uwagę należy zwrócić na proteiny (białko). Brak odpowiedniej ilości i jakości białek może doprowadzić do utraty masy mięśniowej.

Pamietaj Twoja masa mięśniowa działa jak piec, spalając kalorie i nagromadzoną tkanke tłuszczową, zamieniając je na energię. Im więcej masz mięśni, tym szybciej spalasz kalorie. Spożywanie odpowiedniej ilości i jakości  białek dziennie jest kwestią niezwykle istotną do utrzymania masy mięśniowej, a tym samym dobrego stanu zdrowia, kondycji i masy ciała.

  • Białka o wysokiej wartości są to takie produkty jak np.: jaja, drób, nabiał, schab, soja, fasola,polędwica, ryby oraz preparaty białkowe takie jak batony proteinowe.

Poznaj nasze usługi >>
wykonanie: 3arrow.pl
zamknij
Serwis wykorzystuje pliki cookies: Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celu zbierania anonimowych danych statystycznych oraz w celu zapewnienia podstawowej funkcjonalności serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. W przeglądarce internetowej możesz zmienić ustawienia dotyczące cookies.